Cím: 3530 Miskolc, Szemere Bertalan utca 5.
Levélcím: 3501 Miskolc, Pf. 564.
Telefon: +36 46 504 810
E-mail küldésNyitvatartás | |
---|---|
Hétfő, kedd, csütörtök | 08:00 – 13:00 13:20 – 15:30 |
Szerda | 08:00 – 13:00 13:20 – 17:30 |
Péntek | 08:00 – 13:30 |
Szombat, vasárnap, ünnepnap | ZÁRVA |
Ügyfélszolgálati irodánkban történik
- a pótdíjak ügyintézése
- a talált tárgyak kezelése
- ajándéktárgyak értékesítése
- az utas észrevételek kezelése
- menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatás az utazóközönség részére.
Utaspanaszok kezelése
Az utaspanaszok kezelése az MVK Zrt. 2024. április 18-tól hatályos Üzletszabályzatának „10. Utas panaszok bejelentésének szabályai” pontjának tartalma szerint történik.
Panaszbejelentés módja
Utaspanaszok az alább felsorolt helyeken és módokon tehetőek:
- személyesen: az Ügyfélszolgálati Irodában Miskolcon, a Szemere u. 5. szám alatt (a nyitvatartási idő az MVK Zrt. weboldalán van feltüntetve);
- telefonon a +36 46 504 810 -es telefonszámon az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási idejében;
- írásban:
- levélben a 3530 Miskolc, Szemere u. 5, vagy a 3501 Miskolc, Pf.: 564 címekre küldve,
- elektronikus úton: az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben, vagy az MVK Zrt. weboldalán az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található űrlapot ide kattintva kitöltve,
- a Vásárlók Könyvébe történő bejegyzéssel (megtalálható az Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a jegy- és bérletpénztárakban.)