Együttműködés a Borsod Volán Zrt. és a Miskolc Városi Közlekedési Zrt. között

Együttműködés a Borsod Volán Zrt. és a Miskolc Városi Közlekedési Zrt. között
2013. szeptember 4., szerda - 11:00

A Miskolcon jelen lévő két közösségi közlekedési társaság, a menetrend szerinti helyi közlekedést biztosító Miskolc Városi Közlekedési Zrt., illetve a menetrend szerinti helyközi távolsági közlekedést ellátó Borsod Volán Zrt. ünnepélyes keretek között együttműködési megállapodást írt alá szeptember 4-én. Tették ezt annak érdekében, hogy mindkét társaság növelje az utazóközönség kiszolgálásának színvonalát, illetve a társaságok működési hatékonyságát. Ennek érdekében több területen is összehangolják tevékenységeiket: a műszaki-, a hatósági-, a kereskedelmi tevékenység, illetve a működési támogatás területén.

Együttműködés a Borsod Volán Zrt. és a Miskolc Városi Közlekedési Zrt. között

Az együttműködés első lépése a közös ügyfélszolgálat

Az MVK és a Borsod Volán együttműködésének első fontos állomása az ügyfélszolgálati tevékenység összehangolása. 2013. szeptember 4-től az MVK Zrt. Szemere utca 5. szám alatt lévő Közönségszolgálati Irodája ad helyet a Borsod Volán Zrt. ügyfélszolgálatának is, vagyis e két közösségi közlekedési cég egy helyen várja az utasokat, akiknek tájékozódását az irodába lépéskor az ügyfélszolgálati ablakokon elhelyezett arculati elemek és a kiírt információk segítik. De a legnagyobb segítség az, hogy közösségi közlekedéssel kapcsolatos ügyeiket egy helyen intézhetik az utazók, legyen szó a városon belüli vagy azon kívüli közlekedésről.

Az MVK Zrt. Közönségszolgálati Irodájában a jegy-és bérletértékesítés mellett továbbra is foglalkoznak:

  • a pótdíjak ügyintézésével,
  • a talált tárgyak kezelésével,
  • az utas észrevételek kezelésével,
  • a 65 éven felüliek díjmentes igazolványának ügyintézésével,
  • menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatással az utazóközönség részére.
  • és a díjmentes utazásra jogosultak igazolványának ügyintézésével.

A Borsod Volán Zrt. közönségszolgálati munkatársánál történik a

  • a bérletkártya ügyintézés,
  • az utas észrevételek kezelése,
  • a menetrendi és különjárati információszolgáltatás az érdeklődők részére.

A közös Közönségszolgálati iroda nyitva tartása

Hétfő, Kedd, Csütörtök: 8:30 - 15:30

Szerda: 8:30 - 17:30

Péntek: 8:30 - 13:30

Szombat, Vasárnap: ZÁRVA

A közös Közönségszolgálat telefonos elérhetőségei:

  • a MVK Zrt.-t érintő ügyek esetében: 06 46 504 810
  • a Borsod Volán Zrt.-t érintő ügyek esetében: 06 46 515 071